بانک کتاب, خرید کتاب درسی

راهنمای خرید کتاب درسی

راهنمای خرید کتاب درسی

راهنمای خرید کتاب درسی

راهنمای خرید کتاب درسی، جزو مطالبی است که می تواند شما را با شیوه های خرید کتاب های درسی در پایه های تحصیلی مختلف، آشنا کند. در ادامه شما می توانید بر اساس روش های خرید متفاوتی که معرفی می کنیم، خرید کتاب های درسی مقطع تحصیلی مورد نیاز خود را انجام دهید.

در واقع این راهنمای خرید، صرفا متعلق به دانش آموزان نبوده و مدیران مدارس و همین طور والدین و معلمان نیز می توانند از آن استفاده کنند. با ما همراه باشید.

از چه روش هایی می توانیم خرید کتاب های درسی را انجام دهیم؟

روش های مختلفی برای خرید کتاب های درسی وجود دارد. اما این که شما چه روشی را انتخاب می کنید، کاملا بستگی به شرایط دارد. چرا که هر یک از روش های خرید کتاب های درسی دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند که شما باید با در نظر گرفتن شرایطی که برایتان مقدور است، مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

راهنمای خرید کتاب درسی

راهنمای خرید کتاب درسی پایه های تحصیلی مختلف

خرید کتاب های درسی از کتاب فروشی

مراجعه به کتاب فروشی ها برای خرید کتاب های درسی، یکی از قدیمی ترین و مرسوم ترین روش ها می باشد که از گذشته تا به امروز انتخاب دانش آموزان و مدارس بوده است.

اما امروزه این روش، برای بسیاری از افراد منسوخ شده است. چرا که تحمل ترافیک های شهری برای مراجعه به کتاب فروشی و با این احتمال که شاید کتاب های درسی پایه تحصیلی مورد نظر دانش آموزان موجود نباشد، برای بسیاری از افراد دشوار است.

هم چنین بسیاری از کتاب فروشی ها، امکان ارائه کتاب های درسی را به صورت گروهی و یا تک جلدی نداشته و همین امر می تواند تهیه آن ها را دشوار تر کند.

خرید کتاب های درسی از کتاب فروشی های آنلاین

برخی از کتاب های فروشی ها، با داشتن سایت و فروشگاهی آنلاین در بستر اینترنت، توانسته اند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های دانش آموزان، معلمان و والدین شوند.

چرا که شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی، صرفا به سایت های فروشگاهی مراجعه نموده و بر اساس موجودی درج شده از هر کتاب درسی، به هر تعداد که نیاز دارید، خرید خود را انجام دهید.

این دسته از کتاب فروشی ها، امکان پرداخت درب منزل و هم چنین آنلاین را برای دانش آموزان و افرادی که به کتاب های درسی در هر پایه تحصیلی نیاز دارند، فراهم نموده اند.

به طور کلی روش ارسال فروشگاه های انلاین از طریق پست و یا پیک می باشد که شما می توانید بسته به شهر و محدوده ای که در ان ساکن هستید، مناسب ترین روش ارسال را انتخاب کنید.

خرید کتاب های درسی از سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

هر ساله، با آغاز سال تحصیلی، سامانه ای تحت عنوان سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از سوی وزارت آموزش و پرورش معرفی می گردد که به دانش آموزان، مدارس و معلمان، امکان خرید کتاب های درسی را می دهد.

لازم است برای خرید کتاب های درسی از این سامانه، از طریق کد ملی دانش آموزان، ثبت نام صورت پذیرد. مدیران مدارس و همین طور هر دانش آموز می تواند این ثبت نام را به صورت تکی و یا انفرادی انجام دهد.

این سامانه با شروع سال تحصیلی، کتاب های درسی را بر اساس کد ملی هر دانش آموز، از طریق وزارت آموزش و پرورش هر منطقه به مدرسه ارسال می کند.

مدارس می توانند از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران، کتاب های درسی ثبت نام شده را دریافت کنند. توجه داشته باشید که کتاب های درسی ارسال شده از طریق این سامانه صرفا بر اساس کد ملی هر دانش آموز می باشد.

خرید کتاب های درسی به صورت آزاد

این روش می تواند روش خرید اینترنتی و آنلاین کتاب های درسی و مراجعه به کتاب فروشی را در بر بگیرد. چرا که بسیاری از کتاب فروشی ها و یا سایت های آنلاین فروشگاهی، به صورت آزاد و بدون هیچ گونه ثبت نامی، کتاب های درسی را در پایه های مختلف تحصیلی به دانش آموزان ارائه می کنند.

توجه داشته باشید که خرید کتاب های درسی به صورت آزاد یعنی شما باید مبلغی بیش تر از قیمت های درج شده بر روی پشت جلد کتاب های درسی را پرداخت کنید. در صورتی که سایر روش های گفته شده این چنین نیست.

نحوه خرید کتاب های درسی از بانک کتاب سیب ترش چگونه است؟

بانک کتاب سیب ترش، یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی و هم چنین تلفنی است که امکان خرید کتاب های درسی را برای تمامی دانش آموزان به صورت غیر حضوری و عدم نیاز به ثبت نام، فراهم نموده است.

این فروشگاه، با داشتن مشاورینی زبده و کاربلد، دانش آموزان را برای خرید کتاب های درسی یاری خواهد کرد. هم چنین لازم است بدانید که شما می توانید در صورت نیاز خرید کتاب درسی پایه تحصیلی مورد نیاز خود را به صورت گروهی، انفرادی و یا حتی تک جلدی از طریق بانک کتاب سیب ترش انجام دهید.

راهنمای خرید کتاب درسی

راهنمای خرید کتاب درسی از بانک کتاب سیب ترش

 

مطالب مرتبط

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید آزاد کتاب درسی/ خرید کتاب درسی آزاد

خرید کتاب درسی دست دوم

خرید کتاب درسی مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *