بانک کتاب, خرید کتاب آنلاین, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی با ارسال رایگان

خرید کتاب درسی با ارسال رایگان

خرید کتاب درسی با ارسال رایگان

خرید کتاب های درسی جزو کار هایی است که باید پیش از شروع سال تحصیلی انجام شود. اغلب دانش آموزان به دنبال خرید کتاب درسی با ارسال رایگان هستند. در این صورت می توانند علاوه بر وقت خود، در هزینه ها نیز صرفه جویی کنند.

در این مطلب بانک کتاب سیب ترش تصمیم دارد به صورت کامل روش های مختلف خرید کتاب های درسی را برای شما شرح دهد و مناسب ترین شیوه خرید کتاب درسی را با ارسال رایگان توضیح دهد. با ما همراه باشید.

خرید کتاب درسی با ارسال رایگان

خرید کتاب درسی با ارسال رایگان از بانک کتاب سیب ترش

خرید کتاب های درسی از سامانه آموزش و پرورش

هر سال، با شروع سال تحصیلی جدید، سامانه ای معتبر از سوی وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان و مدارس معرفی می شود. این سامانه به صورت ثبت نامی از طریق کد ملی دانش آموز، اقدام به فروش و توزیم مواد آموزشی از جمله کتاب های درسی می کند.

توجه داشته باشید که سامانه معرفی شده، امکان خرید کتاب های درسی  را به صورت گروهی، تک جلدی و انفرادی مهیا نموده نموده است.

هم چنین ارسال کتاب های برای افراد متقاضی از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که شما در زمان خرید کتاب های درسی از طریق این سامانه صرفا موظف به پرداخت مبلغ درج شده بر روی پشت جلد کتاب ها می باشید.

خرید کتاب های درسی از سایت های فروشگاهی

بسیاری از کتاب فروشی ها، امکان خرید اینترنتی و تلفنی و به طور کلی امکان خرید غیر حضوری کتاب های درسی را برای دانش آموزان و معلمان فراهم نموده اند.

بسیاری از این کتاب فروشی های آنلاین و غیر حضوری، بسته به موقعیت مکانی خریدار و دانش آموز، هزینه ارسال را مورد محاسبه قرار می دهند. به طور مثال اگر شما ساکن شهرستان باشید و از فروشگاهی در تهران خرید کتاب های درسی خود را انجام دهید، هزینه پست و یا تیپاکس (بسته به روش ارسال دارد) بر روی فاکتور نهایی شما مورد محاسبه قرار می گیرد.

اما در این میان، برخی از فروشگاه های کتاب درسی در حال فعالیت می باشند که هیچ گونه هزینه ای را برای ارسال کتاب های درسی لحاظ نمی کنند. به همین خاطر اگر تصمیم دارید که در هزینه های خود صرفه جویی کنید، به شما توصیه می کنیم که به دنبال کتاب فروشی های غیر حضوری باشید که هزینه ارسال آن ها رایگان است.

مزایای خرید کتاب های درسی به صورت غیر حضوری

خرید کتاب های درسی به شیوه های مختلفی انجام می شود. اما اگر به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه های خود هستید، ما به شما روش غیر حضوری را پیشنهاد می دهیم. البته لازم است بدانید که خرید غیر حضوری کتاب های درسی در دو روش خلاصه می شود که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

خرید کتاب های درسی به صورت غیر حضوری مزایای مختلفی نیز به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توانید به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کنیم.

تصور کنید که مدت زمان زیادی را در ترافیک سپری می کنید تا به کتاب فروشی مورد نظر خود برسید، حال کتاب های درسی پایه تحصیلی مورد نظر شما به اتمام رسیده است. اکنون باید به دنبال کتب فروشی دیگری باشید تا بتوانید کتاب های درسی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

همین امر می تواند باعث اتلاف وقت و انرژی شما شود. هم چنین هزینه های بیش تری را برای شما به همراه خواهد داشت. در صورتی که در زمان خرید کتاب های درسی به صورت غیر حضوری، می توانید از طریق شماره تماس های ذکر شده و یا موجودی نشان داده شده در سایت های فروشگاهی، کتاب های درسی پایه تحصیلی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید کتاب درسی با ارسال رایگان

مزایای خرید کتاب درسی با ارسال رایگان

معرفی روش های خرید کتاب های درسی به صورت غیر حضوری

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، خرید غیر حضوری کتاب های درسی به طور کلی در دو روش خلاصه می شود. در ادامه به شرح کامل آن ها می پردازیم.

خرید کتاب های درسی به صورت تلفنی

یکی از روش های جدید و مرسوم خرید کتاب های درسی، خرید تلفنی می باشد. در واقع شما با کتاب فروشی تماس می گیرید و موجودی کتاب های درسی مورد نیاز خود را بررسی می کنید. در صورت موجود بودن، کتاب فروشی آن ها را از طریق پیک و یا پست برای شما ارسال خواهد نمود.

البته لازم به ذکر است که این روش خرید کتاب های درسی، محدودیت زمانی داشته و صرفا باید در ساعات مشخص شده از سوی کتاب فروشی، تماس گرفته شود.

خرید کتاب های درسی به صورت اینترنتی و آنلاین

از روش های نوین امروزی برای خرید کتاب های درسی، مراجعه با سایت های فروشگاهی است. این دسته از فروشگاه ها، امکان خرید کتاب های درسی را به صورت آنلاین به دو شیوه پرداخت اینترنتی و یا درب منزل، برای دانش آموزان و معلمان فراهم نموده اند.

توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی کتاب های درسی، دارای مزیت ارسال رایگان می باشند.

 

مطالب مرتبط

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید آزاد کتاب درسی/ خرید کتاب درسی آزاد

خرید کتاب درسی دست دوم

خرید کتاب درسی مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *