بانک کتاب, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران

خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران

خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران

خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران، از جمله کار هایی است که با آغاز سال تحصیلی انجام می شود. در صورتی که می خواهید با این پروسه آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

خرید کتاب های درسی، از مهم ترین کار هایی است که باید با شروع سال تحصیلی جدید انجام پذیرد. توجه داشته باشید که خرید کتاب درسی باید بر اساس پایه تحصیلی که دانش آموز به آن ورود پیدا می کند، انجام شود.

روش های مختلفی برای خرید کتاب های درسی وجود دارد که در این مطلب به صورت کامل آن ها را شرح خواهیم داد.

خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران

آشنایی با شیوه های خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران

مدارس چگونه خرید کتاب های درسی را انجام می دهند؟

هر سال، با آغاز سال تحصیلی جدید، سامانه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش معرفی می شود که امکان خرید کتاب های درسی را به صورت ثبت نامی، میسر می کند.

این سامانه، به مدرسه ها اجازه می دهد تا خرید کتاب های درسی را بر اساس کد ملی دانش آموز، به صورت تکی، گروهی و یا حتی تک جلدی انجام دهند.

توجه داشته باشید که تمامی مدرسه ها، دارای پنل کاربری در این سامانه هستند که به آن ها امکان ثبت نام دانش آموزان را می دهد. هم چنین دانش آموزان موظف می باشند تا صرفا مبلغ درج شده بر روی پشت کتاب را پرداخت کنند.

این سامانه، از طریق آموزش و پرورش هر منطقه، کتاب های درسی را در بین مدارسی که ثبت نام انجام داده اند، توزیع می کند. همین طور لازم است بدانید که نحوه پیگیری و انجام پذیرفتن این فرآیند، به طور کلی به صورت اینترنتی و آنلاین است و هیچ گونه پرینت و یا نسخه چاپی نیاز نمی باشد.

این سامانه موظف است بر اساس تعداد ثبت نام های انجام شده توسط مدیر مدرسه، کتاب های درسی را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، به مدارس ثبت شده ارسال کند.

مدارس از چه روش هایی می توانند خرید کتاب های درسی را انجام دهند؟

مدارس موظف هستند که در صورت نیاز دانش آموزان، خرید کتاب های درسی را از روش های مختلف از جمله سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی را انجام دهند.

البته لازم به ذکر است که روش های دیگری برای خرید کتاب های درسی توسط مدارس وجود دارد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

خرید کتاب های درسی از فروشگاه آنلاین توسط مدارس

در صورتی که سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، با مشکل مواجه شد و شما نتوانستید خرید کتاب های درسی را انجام دهید، می توانید به کتاب فروشی های آنلاین مراجعه کنید و درخواست خود را از طریق آن ها به ثبت برسانید.

توجه داشته باشید که این دسته از فروشگاه ها، امکان خرید کتاب های درسی را به صورت گروهی، انفرادی و تک جلدی برای دانش آموزان و مدارس میسر کرده اند.

برخی از فروشگاه ها، امکان خرید کتاب های درسی را بدون هیچ گونه ثبت نامی مقدور کرده اند. از این رو هر زمان که نیاز به کتاب های درسی وجود داشته باشد، می توان به این فروشگاه ها مراجعه نموده و کتاب درسی مورد نیاز را تهیه کرد.

فروشگاه های حضوری

برخی از کتاب فروشی ها، به دلیل داشتن سهمیه از سوی وزارت آموزش و پرورش، کتاب های درسی را به صورت ثبت نامی به مدارس و یا دانش آموزان ارائه می دهند.

این فروشگاه ها نیز مانند سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، صرفا هزینه درج شده بر روی پشت جلد کتاب را از خریداران دریافت خواهند نمود. اما برخی دیگر از فروشگاه ها، به دلیل عدم داشتن سهمیه، به صورت آزاد کتاب های درسی در هر مقطع تحصیلی را ارائه می کنند.

توجه داشته باشید که در زمان خرید کتاب های درسی باید فروشگاهی معتبر را شناسایی کنید تا در زمان مناسب کتاب های درسی به دست شما برسد. همین طور پیش از خرید حتما موجودی کتاب درسی های مورد نیاز خود را بررسی کنید.

نحوه خرید کتاب درسی مدارس از بانک کتاب سیب ترش

بانک کتاب سیب ترش، یکی از معتبر ترین فروشگاه های کتاب درسی است که شما می توانید خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود را به صورت گروهی، تکی و یا حتی تک جلدی انجام دهید.

این فروشگاه با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه فروش کتاب های درسی و کمک درسی، این امکان را برای مدارس فراهم نموده است تا در صورت نیاز اقدامات لازم را برای خرید کتاب های درسی دانش آموزان انجام دهند.

توجه داشته باشید که شما می توانید بدون هیچ گونه ثبت نامی و در هر زمان که خواستید، خرید کتاب های درسی را از طریق بانک کتاب سیب ترش انجام دهید.

خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران

نحوه خرید کتاب درسی مدارس توسط مدیران از بانک کتاب سیب ترش

 

مطالب مرتبط

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید آزاد کتاب درسی/ خرید کتاب درسی آزاد

خرید کتاب درسی دست دوم

خرید کتاب درسی مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *