بانک کتاب, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی معلمان

خرید کتاب درسی معلمان

خرید کتاب درسی معلمان

خرید کتاب درسی معلمان، به صورت تک جلدی انجام می شود. چرا که معلم باید برای تدریس، کتاب مربوطه به مقطع تحصیلی را داشته باشد. در صورتی که شما می خواهید خرید کتاب های درسی را به صورت تک جلدی انجام دهید، سیب ترش را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

چرا خرید کتاب های درسی را انجام می دهیم؟

توجه داشته باشید که با شروع سال تحصیلی، هر یک از مقاطع تحصیلی، مستلزم تهیه نمودن کتاب های درسی همان پایه می باشند. از این رو معلم نیز باید برای به روز شدن اطلاعات آموزشی خود کتاب درسی مربوط به تدریسش را به صورت تک جلدی تهیه نماید.

به طور کلی خرید کتاب های درسی به روش های مختلفی انجام می شود. هم چنین تهیه نمودن کتاب های درسی برای دانش آموزان یکی از واجبات به شمار می آید. چرا که باید بر اساس آموزش های آورده شده در کتاب های درسی، دروس خود را پشت سر بگذارد تا به بار علمی او اضافه شود.

برای خرید کتاب های درسی چند روش وجود دارد؟

در صورتی که می خواهید خرید کتاب های درسی را به صورت تک جلدی انجام دهید، می توانید در وهله اول روش سنتی و قدیمی را انتخاب کنید. منظور از روش سنتی، مراجعه به فروشگاه های فروش کتاب های درسی می باشد.

برخی از این فروشگاه ها، امکان ارائه کتاب های درسی را به صورت تک جلدی برای معلمان فراهم نموده اند.

روش دیگری که می توان خرید کتاب های درسی را به شکل تک جلدی انجام داد، مراجعه به سامانه معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش می باشد. به طور معمول هر سال، سامانه ای به دانش آموزان و همین طور معلمین معرفی می شود که می توانند خرید کتاب های درسی را به صورت تک جلدی و یا سری انجام دهند.

این سامانه، پس از ثبت درخواست، به شما کد پیگیری می دهد و سفارش شما را از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به دستتان خواهد رساند.

خرید کتاب درسی معلمان

معرفی شیوه های خرید کتاب درسی معلمان

از دیگر روش های مرسوم برای خرید کتاب های درسی به صورت تک جلدی، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد. این فروشگاه ها، امکان خرید و تهیه کردن کتاب های درسی را برای معلمان فراهم نموده اند. لازم است بدانید که باید پس از خرید کتاب درسی مورد نظر، حتما موجودی آن را بررسی نمایید.

برای خرید کتاب درسی به صورت تک جلدی و برای استفاده معلمان، می توانید از مشاورین سیب ترش کمک بگیرید. لازم است بدانید که شما می توانید با مراجعه به سایت سیب ترش خرید کتاب درسی مورد نظر خود را انجام دهید.

روش دیگری که برای خرید کتاب درسی وجود دارد، تماس با فروشگاه و خرید کتاب درسی به صورت تلفنی می باشد. این دسته از فروشگاه ها، به صورت تلفنی فعالیت می کنند. البته برخی از آن ها، دارای سایت می باشند. با این تفاوت که بدون درگاه پرداخت بوده و امکان پرداخت آنلاین و اینترنتی ندارند. اما شما می توانید هزینه آن را کارت به کارت کنید و یا پس از تحویل گرفتن کتاب، هزینه را از طریق دستگاه پز پرداخت نمایید.

برخی از فروشگاه ها به صورت سهمیه ای، کتاب های درسی هر مقطع تحصیلی را برای فروش به دانش آموزان و یا معلمان فراهم نموده اند.

این دسته از فروشگاه ها، کتاب های درسی را به صورت سری و تک جلدی، تنها با ثبت نام به دانش آموز و یا معلم ارائه می دهند. لازم است بدانید که اگر برای خرید کتاب درسی ثبت نام نکرده اید، می توانید به سراغ فروشگاه هایی که کتاب های درسی را به صورت آزاد می فروشند، بروید.

لازم به ذکر است که فروشگاه هایی که بدون هیچ سهمیه ای فروش کتاب های درسی را انجام می دهند، هزینه بیش تری را برای خرید، برای شما رقم خواهند زد. در صورتی که زمان خرید از فروشگاه های دارای سهمیه، شما صرفا مبلغ درج شده بر روی پشت جلد را پرداخت خواهید نمود.

شرایط خرید از فروشگاه سیب ترش به چه صورت می باشد؟

فروشگاه سیب ترش یکی از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی فروش کتاب های درسی و کمک درسی می باشد. این فروشگاه امکان خرید کتاب های درسی را به صورت تک جلدی و یا سری برای دانش آموزان و معلمان فراهم نموده است.

شما می توانید برای خرید کتاب درسی مورد نظر خود، به سایت سیب ترش مراجعه کنید، سبد خرید خود را پر کنید و سپس هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت، پرداخت نمایید.

فروشگاه سیب ترش به تمامی شهر های کشور ایران، ارسال داشته و این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود را انجام دهید و آن ها را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب درسی معلمان

نحوه خرید کتاب درسی معلمان از فروشگاه سیب ترش

 

مقالات مرتبط

خرید کتاب درسی مدارس

خرید کتاب درسی آنلاین 

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید کتاب درسی در تهران

خرید کتاب درسی متوسطه اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *