بانک کتاب, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی تک جلدی

خرید کتاب درسی تک جلدی

خرید کتاب درسی تک جلدی

به طور کلی زمانی خرید کتاب درسی تک جلدی انجام می شود که دانش آموز و یا معلمان به صورت تک درسه، نیاز به کتاب درسی داشته باشند. اما لازم است بدانید که خرید کتاب درسی برای معلمین به صورت تک جلدی انجام می پذیرد.

در این مطلب ما به شما یاری خواهیم داد تا بتوانید خرید کتاب های درسی را به صورت تکی انجام دهید. با ما همراه باشید.

خرید کتاب های درسی به صورت تکی به چند روش انجام می شود؟

همان طور که می دانید، روش های مختلفی برای خرید کتاب های درسی وجود دارد. در ادامه این روش ها را به صورت کامل برای شما شرح می دهیم و مزایا و معایب هر کدام را بیان خواهیم کرد.

خرید کتاب درسی تک جلدی

خرید کتاب درسی تک جلدی به چند روش انجام می شود؟

خرید کتاب های درسی به صورت تکی از طریق سامانه

هر سال با شروع سال تحصیلی جدید، سامانه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش به معلمان و مدارس معرفی می شود تا در صورت نیاز، بتوانند خرید کتاب های درسی را به صورت تکی انجام دهند.

این سامانه دارای رمز عبور و نام کاربری اختصاصی برای هر فرد می باشد که باید برای خرید کتاب درسی به صورت تکی، حتما در این سامانه ثبت نام به عمل آید.

این ثبت نام می تواند به صورت گروهی و از طریق مدرسه انجام شود و یا معلم به تنهایی و برای خرید صرفا یک جلد کتاب درسی، این کار را انجام دهد.

برای خرید کتاب های درسی به صورت تکی از از طریق سامانه، شما صرفا موظف به پرداخت مبلغ درج شده بر روی پشت جلد کتاب هستید. ضمن این که این سامانه پس از چاپ و تکثیر کتاب های درسی، آن را از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران، برای شما ارسال خواهد نمود.

خرید کتاب های درسی به صورت تکی از طریق فروشگاه های اینترنتی

برخی از فروشگاه های اینترنتی کتاب های درسی و کمک آموزشی ها، امکان خرید کتاب های درسی را به صورت تکی فراهم کرده اند. خرید کتاب درسی تک جلدی از این فروشگاه ها، کار بسیار راحتی بوده و نیازی به ثبت نام و حتی باز نمون حساب کاربری ندارد.

همین طور شما می توانید موجودی کتاب های درسی را به وضوح مشاهده کنید و مجبور نیستید که برای هر یک از کتاب های درسی مورد نیاز خود، به صورت جداگانه ثبت نام کنید.

برخی از فروشگاه های اینترنتی کتاب های درسی، این امکان را فراهم کرده اند تا از طریق درگاه پرداخت، هزینه کتاب های درسی خریداری شده را پرداخت نمایید. اما برخی دیگر امکان پرداخت درب منزل داشته و شما می توانید پس از دریافت کتاب های درسی مورد نیازتان، هزینه آن را به پیک و یا به پست پرداخت نمایید.

فروشگاه اینترنتی سیب ترش یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش کتاب های درسی به صورت گروهی و تک جلدی می باشد که شما می توانید در زمان خرید از طریق شماره تماس های معرفی شده، با مشاوران این مجموعه مشورت نمایید.

خرید کتاب درسی معلمان از طریق روش فروش تلفنی

خرید کتاب های درسی از طریق روش تلفنی، از دیگر روش های مرسوم امروزی است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. اما متاسفانه خرید کتاب درسی از این روش، ممحدودیت زمانی داشته و شما مجبور خواهید شد تا در زمان مشخص شده از سوی فروشگاه، سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که خرید اینترنتی کتاب های درسی هیچ گونه محدوددیت زمانی و مکانی ندارد.

خرید کتاب درسی تک جلدی

روش های خرید کتاب درسی تک جلدی

خرید حضوری

یکی از روش های سنتی خرید کتاب های درسی برای معلمان، مراجعه به فروشگاه های حضوری می باشد. اما متاسفانه این روش دارای معایب بسیاری است. چرا که علاوه بر داشتن محدودیت مکانی و زمانی برای خرید کتاب های درسی، شما مجبور هستید تا ساعت ها در ترافیک شهری معطل شوید.

هم چنین این امکان وجود دارد که پس از مراجعه به فروشگاه کتاب درسی مورد نظر شما موجود نباشد و شما مجبور به صرف وقت و هزینه بیش تر برای پیدا کردن فروشگاهی دیگر شوید تا بتوانید خرید کتاب درسی مورد نیاز خود را انجام دهید.

کدام روش برای خرید کتاب درسی معلمان مناسب تر است؟

این که شما چه روشی را برای خرید کتاب درسی معلمان انتخاب می کنید، کاملا یک مسئله سلیقه ای است. شما باید بررسی کنید که با کدام روش راحت تر هستید و می توانید با صرف وقت و هزینه کم تر خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود را انجام دهید.

به طور کلی روش هایی که محدودیت زمانی و مکانی ندارند، مانند خرید کتاب های درسی از طریق سامانه و یا فروشگاه های اینترنتی، هم مقرون به صرفه تر می باشد، هم باعث می شود تا شما هزینه و وقت کم تری را برای خرید کتاب های درسی صرف کنید.

به شما توصیه می کنیم که پیش از خرید کتاب درسی مورد نیاز خود، سری به سایت سیب ترش بزنید.

 

مقالات مرتبط

خرید کتاب درسی مدارس

خرید کتاب درسی آنلاین 

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید کتاب درسی در تهران

خرید کتاب درسی متوسطه اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *