بانک کتاب, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی با تخفیف

خرید کتاب درسی با تخفیف

خرید کتاب درسی با تخفیف

خرید کتاب درسی از جمله کار هایی است که با شروع هر سال تحصیلی توسط دانش آموزان و والدین آن ها انجام می پذیرد. اگر به دنبال خرید کتاب درسی با تخفیف هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که این مطلب را از دست ندهید.

چرا خرید کتاب های درسی را انجام می دهیم؟

خرید کتاب های درسی، به منظور آموزش و گذراندن سال تحصیلی انجام می شود. به طور کلی با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان و والدین آن ها اقدام به خرید کتاب های درسی همان پایه تحصیلی می کنند.

در نظام آموزشی کشور ایران، تدریس بر اساس کتاب های درسی انجام می گیرد. به همین خاطر باید در زمان شروع هر سال تحصیلی، دانش آموزان بر اساس پایه تحصیلی که در آن مشغول به تحصیل هستند، کتاب های درسی را تهیه کنند.

خرید کتاب های درسی برای معلمان نیز به صورت تک جلدی انجام می گیرد. توجه داشته باشید که روش های مختلفی برای خرید کتاب های درسی وجود دارد که در این مطلب به صورت تخصصی به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

خرید کتاب های درسی را به چه صورت انجام دهیم؟

همان طور که پیش تر اشاره شد، روش های مختلفی برای خرید کتاب های درسی در هر پایه تحصیلی وجود دارد. به طور مثال مراجعه به فروشگاه، یکی از روش های خرید کتاب های درسی است. اما لازم است بدانید که هر یک از روش ها، دارای معایب و مزایایی می باشند. به همین خاطر باید مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

خرید کتاب درسی با تخفیف

روش های خرید کتاب درسی با تخفیف

خرید کتاب های درسی از سامانه آموزش و پرورش

هر سال با آغاز سال تحصیلی، سامانه ای از سوی آموزش و پرورش به دانش آموزان، معلمان و مدارس معرفی می شود. افرادی که نیاز دارند خرید کتاب های درسی را انجام دهند، می توانند در این سایت ثبت نام نموده و سپس کتاب های درسی خریداری شده را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرند.

خرید کتاب های درسی از طریق سامانه معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، می تواند به صورت گروهی، انفرادی و یا حتی تک جلدی انجام شود. به همین خاطر بسیاری از معلمان در زمان نیاز به کتاب های درسی به صورت تک جلدی از طریق این سامانه اقدام می کنند.

خرید کتاب های درسی از فروشگاه

برخی از کتاب فروشی ها، دارای سهمیه می باشند و شما می توانید با مراجعه به آن ها، خرید کتاب های درسی را انجام دهید. هم چنین اغلب آن ها تخفیفاتی را برای دانش آموزان و معلمان در نظر گرفته اند که امکان خرید کتاب های درسی با تخفیف را میسر کرده اند.

البته لازم است بدانید که مراجعه به این فروشگاه ها باید به صورت حضوری انجام شود. اما مراجعه حضوری به فروشگاه، معایب خاص خود را دارد. شما مجبور خواهید بود ساعت ها در ترافیک بمانید. هم چنین ممکن است پس از مراجعه به فروشگاه متوجه شوید که کتاب های درسی مورد نیاز شما به اتمام رسیده و باید به دنبال فروشگاهی دیگر باشید.

خرید کتاب های درسی از طریق فروشگاه های اینترنتی

برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز دارای سهمیه کتاب های درسی می باشند. این فروشگاه ها بیش تر به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت می کنند و امکان خرید کتاب های درسی را برای دانش آموزان و معلمان به صورت گروهی و تک جلدی امکان پذیر کرده اند.

شما می توانید به سایت سیب ترش مراجعه کنید و خرید کتاب های درسی مقطع تحصیلی مورد نیاز خود را انجام دهید. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

لازم به ذکر است که خرید کتاب های درسی از طریق سایت فروشگاه سیب ترش هیچ گونه محدودیت مکانی و زمانی نداشته و پس از ثبت درخواست،  در کم ترین زمان آن ها را درب منزل دریافت خواهید کرد.

خرید کتاب درسی از فروشگاه سیب ترش نیز شامل تخفیفاتی می شود که شما در صورت لزوم می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید.

خرید کتاب های درسی از طریق سامانه تلفنی

یکی از روش های مرسوم برای خرید کتاب های درسی که امروزه بسیار دیده می شود، سامانه تلفنی می باشد. اما متاسفانه این روش محدودیت زمانی داشته و شما مجبور خواهید بود تا صرفا در زمانی مشخص خرید کتاب های درسی مقطع تحصیلی مورد نیاز خود را انجام دهید.

شما می توانید از طریق سامانه فروش تلفنی، خرید کتاب های درسی پایه تحصیلی مورد نیاز خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که خرید کتاب های درسی از طریق این روش، دارای مزایای مختلفی از جمله پرداخت درب منزل می باشد.

از طریق فروشگاه سیب ترش چگونه خرید کتاب درسی را انجام دهیم؟

شما می توانید برای خرید کتاب های درسی از طریق سایت و فروشگاه سیب ترش، کتاب های درسی مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه کنید و پس از آن اقدام به پرداخت آنلاین هزینه آن ها نمایید. لازم است بدانید که این فروشگاه امکان خرید از طریق درگاه پرداخت را برای دانش آموزان و معلمان فراهم نموده است.

خرید کتاب درسی با تخفیف

چگونه خرید کتاب درسی با تخفیف را از فروشگاه سیب ترش انجام دهیم؟

مقالات مرتبط

خرید کتاب درسی مدارس

خرید کتاب درسی آنلاین 

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید کتاب درسی در تهران

خرید کتاب درسی متوسطه اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *