بانک کتاب, خرید کتاب درسی, مقالات

خرید کتاب درسی از سامانه فروش

خرید کتاب درسی از سامانه فروش

خرید کتاب درسی از سامانه فروش

سامانه فروش برای خرید کتاب های درسی، جزو سامانه هایی است که از سوی آموزش و پرورش اعلام می شود. در صورتی که می خواهید خرید کتاب درسی از سامانه فروش را انجام دهید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

به طور کلی در زمان شروع سال تحصیلی، مراکزی از سوی آموزش و پرورش معرفی می شوند، تا دانش آموزان و والدین و حتی مدارس بتوانند خرید کتاب های درسی را انجام دهند. همان طور که می دانید سیستم آموزشی کشور ایران، بر اساس تدریس کتاب های درسی در هر مقطع تحصیلی می باشد. از این رو تهیه نمودن آن ها برای دانش آموزان یک امر ضروری به شمار می آید.

قوانین و مقررات خرید کتاب های درسی از سامانه فروش

لازم است بدانید که سالانه قوانین و مقرراتی برای خرید کتاب های درسی از سامانه معرفی شده از سوی آموزش و پرورش مشخص می شود که در این بخش از مطلب تصمیم داریم آن ها را به طور کامل برای شما شرح دهیم:

  • مدارش موظف می باشند تا هر چه سریع تر با ورود به سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی (مواد آموزشی)، با در نظر گرفتن افرادی که نیاز به کتاب های درسی دارند، سفارش گروهی خود را ثبت نمایند. لازم است بدانید که مدارس باید از ارجاع دانش آموزان و یا اولیای آن ها به کافی نت خودداری کنند.
  • دانش آموزان و اولیای آن ها می توانند در صورت تمایل به سامانه های معرفی شده مراجعه نموده و ثبت سفارش کتاب های درسی را به صورت فردی انجام دهند.
  • تحویل تمامی کتاب های درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، بر اساس سفارش های فردی و یا گروهی که از طریق سامانه پرداخت شده اند، صورت خواهد پذیرفت.
  • از قسمت مشخص شده سامانه حتما دانش آموزانی که ثبت سفارش انجام نداده اند را بررسی نموده و برای ثبت سفارش آن ها اقدام نمایید.
  • دانش آموزان و یا اولیای آن ها موظف هستند که صرفا قیمت های درج شده در پشت جلد هر کتاب را به مدرسه پرداخت کنند. به همین خاطر دریافت هر گونه وجه اضافی از سوی مدارس غیر قانونی می باشد.
  • به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب های درسی هر دانش آموز، صرفا از طریق سامانه امکان پذیر می باشد. به همین خاطر درخواست نسخه چاپی برگ سفارش کتاب های درسی از دانش آموزان و یا والدین آن ها ممنوع می باشد.
  • ورود مداری به سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی (مواد آموزشی)، صرفا از طریق سامانه معرفی شده امکان پذیر می باشد.
خرید کتاب درسی از سامانه فروش

قوانین و مقررات خرید کتاب درسی از سامانه فروش

آیا امکان خرید کتاب های درسی به غیر از مراجعه به سامانه وجود دارد؟

در رابطه با سوال پرسیده شده، باید بگوییم که شیوه های مختلفی برای خرید کتاب های درسی وجود دارد. مهم ترین آن ها مراجعه حضوری به فروشگاه های کتب درسی می باشد. اما همان طور که می دانید صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری کتاب های درسی چندان مقرون به صرفه نیست.

از این رو پیشنهاد می دهیم که خرید کتاب های درسی مقطع تحصیلی مورد نیاز خود را از طریق سایت های فروشگاهی انجام دهید. به طور مثال فروشگاه سیب ترش یکی از سایت های معتبر فروش کتاب های درسی می باشد که شما می توانید در هر زمینه ای از مشاورین این فروشگاه راهنمایی دریافت کنید.

هم چنین خرید کتاب های درسی به صورت تلفنی، از دیگر روش های مرسوم و جا افتاده ای است که امروزه بسیاری از دانش آموزان و والدین آن را انتخاب می کنند. به طور مثال شما می توانید با فروشگاهی که امکان خرید تلفنی را مهیا کرده است تماس بگیرید و کتاب های درسی پایه تحصیلی مورد نظر خود را خریداری کنید.

پرداخت برای فروشگاه های اینترنتی به چه صورت است؟

برخی از فروشگاه های اینترنتی کتاب های درسی، مجهز به درگاه پرداخت می باشند. شما می توانید پس از اتمام خرید کتاب های مورد نظر خود، به درگاه پرداخت متصل شوید و به صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت را انجام دهید.

اما برخی دیگر از فروشگاه ها، برای سهولت و جلب اعتماد بیش تر مشتریان و مصرف کنندگان، امکان پرداخت درب منزل را مهیا نموده اند. به گونه ای که شما می توانید پس از خرید کتاب های مورد نظر خود، پرداخت آن را نقد و یا از طریق دستگاه پز و پس از دریافت کتاب های خریداری شده انجام دهید.

امکان خرید کتاب های درسی به صورت گروهی از فروشگاه های اینترنتی می باشد؟

لازم است بدانید که فروشگاه های اینترنتی، کتاب های درسی را به صورت محدود فراهم کرده اند. در صورتی که می خواهید خرید گروهی کتاب های درسی را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید، بهتر است پیش از هر کاری تعدادی که به آن نیاز دارید را از طریق موجودی سایت بررسی کنید.

خرید کتاب درسی از سامانه فروش

خرید کتاب درسی از سامانه فروش و فروشگاه های اینترنتی معتبر

مقالات مرتبط

خرید کتاب درسی آزاد

خرید کتاب درسی نظام جدید

خرید کتاب درسی در تهران

خرید کتاب درسی متوسطه اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *