بانک کتاب, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی متوسطه

خرید کتاب درسی متوسطه

خرید کتاب درسی متوسطه

خرید کتاب درسی متوسطه، یکی از دغدغه هایی که است پس از ورود به این مقطع برای خانواده دانش آموزان پیش می آید. در ادامه با سیب ترش همراه باشید تا بیش تر با کتاب های درسی دوره متوسطه آشنا شوید.

عناوین درسی و کتاب های دوره متوسطه

دانش آموزان کلاس های دهم تا دوازدهم، با مطالعه دروس مرتبط با رشته های ریاضی، تجربی و انسانی، آمادگی و توانایی وجود به دانشگاه ها و مدارس عالی را به دست می آورند. این افراد باید سال های آخر تحصیل خود را در مدرسه به صورت جدی تر دنبال کنند.

کتاب های درسی دوره متوسطه، بسته به رشته ای هر دانش آموز دارد، از دروس تخصصی و عمومی تشکیل می شود. اما دروس عمومی که در تمامی رشته ها به صورت هم زمان تدریس می شود، می توانیم به فارسی، دین و زندگی، عربی و تاریخ و جغرافیا اشاره کنیم.

کتاب های درسی رشته ریاضی و فیزیک در دوران متوسطه

با توجه به تخصصی شدن دروس رشته ریاضی در دوره متوسطه، تمامی کتاب های درسی و کتاب های کمک درسی را، دروس محاسباتی تشکیل می دهند. از مهم ترین درس های که دانش آموزان در حال تحصیل در رشته ریاضی به مطالعه و یاد گیری آن می پردازند، کتاب درسی های هندسه، شیمی، فیزیک، حسابان و ریاضیات می باشد.

کتاب های درسی رشته علوم تجربی دوره متوسطه

بیش ترین کتاب ها و عناوین درسی را در رشته علوم تجربی، درس هایی در حوزه زیست شناسی، شیمی و زمین شناسی تشکیل می دهند. لازم است بدانید که در دوره تحصیل دانش آموزان در رشته علوم تجربی، آن ها با علوم آزمایشگاهی و آموزش هایی در این زمینه بیش از پیش آشنا خواهند شد.

کتاب ها و عناوین درسی که در رشته علوم تجربی دوره متوسطه تدریس می شود، جزو دروسی است که باید برای کنکور بیش تر سایر دروس به آن ها پرداخته شود.

کتاب های درسی رشته علوم انسانی دوره متوسطه

کتب های و عناوین درسی رشته علوم انسانی بر خلاف دو رشته دیگر (ریاضی و علوم تجربی) که درس های آزمایشگاهی و محاسباتی را شامل می شد، از عناوین تئوری مثل فلسفه و منطق، روانشناسی، تاریخ و جغرافیای تخصصی، ادبیات و زبان فارسی و اقتصاد تشکیل شده است.

خرید کتاب درسی متوسطه

معرفی و خرید کتاب درسی متوسطه در تهران

برای خرید کتاب درسی دوره متوسطه چه اقداماتی انجام دهیم؟

راه های زیادی برای خرید کتاب های درسی دوره متوسطه وجود دارد. البته لازم است بدانید که هر یک از این روش ها دارای مزایای و معایب مختص به خود می باشند.

  1. مراجعه حضوری به فروشگاه

یکی از روش های خرید کتاب های دوره متوسطه، مراجعه حضوری به فروشگاه هایی است که این کتاب ها را عرضه می کنند. شما می توانید به فروشگاه های مختلفی مراجعه کنید و کتاب های مورد نظر خود را خریداری کنید. اما معایبی که این روش دارد، صرف وقت و هزینه بیش تر برای رفت و آمد به فروشگاه می باشد.

شاید شما مجبور باشید که ساعت ها در ترافیک بمانید و زمان خود را برای خرید چند کتاب هدر دهید. همین طور این امکان وجود دارد که پس از مراجعه به فروشگاه متوجه شوید که کتاب مورد نظر شما به اتمام رسیده است و حال باید فروشگاه دیگری را پیدا کنید.

  1. خرید اینترنتی از فروشگاه

امروزه این امکان میسر شده است تا علاوه بر خرید لوازم و وسایلی که به آن نیاز دارید، بتوانید خرید کتاب را نیز به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید. شما می توانید با کمک این روش، خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود را انجام دهید.

انتخاب این روش به شما کمک می کند تا در وقت و هزینه های خود در جهت رفت و آمد به فروشگاه کتاب صرفه جویی کنید. شما می توانید برای خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود، به سایت سیب ترش مراجعه کنید و پس از بررسی موجودی آن را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی خریداری نمایید.

  1. خرید کتاب های درسی به صورت آزاد

یکی دیگر از روش های خرید کتاب درسی، روش آزاد می باشد. چرا که امکان دارد برخی از دانش آموزان موفق به ثبت نام نشده و مجبور باشند به صورت آزاد اقدام به خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود کنند.

خرید کتاب درسی متوسطه

نحوه خرید کتاب درسی متوسطه در تهران

  1. خرید کتاب های درسی از نمایندگی

برخی از فروشگاه های در سطح شهر تهران، به عنوان نمایندگی هایی تحت پوشش آموزش و پرورش فعالیت می کنند. این فروشگاه ها، کتاب های درسی دوره متوسطه را نسبت به فروشگاه های آزاد با قیمتی مقرون به صرفه تر به دانش آموزان ارائه می کنند.

  1. خرید تلفنی کتاب

این امکان وجود دارد که شما با یک تماس تلفنی به فروشگاه کتاب و با کمک مشاوران مربوطه، کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید با انتخاب این روش، پس از دریافت کتاب، هزینه آن را پرداخت کنید.

 

 

مقالات مرتبط

خرید کتاب درسی آزاد

خرید کتاب درسی نظام جدید

خرید کتاب درسی در تهران

خرید کتاب درسی متوسطه اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *