بانک کتاب, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی نظام قدیم

خرید کتاب درسی نظام قدیم

خرید کتاب درسی نظام قدیم

یکی از مهم ترین منابع کنکور و لازمه های ورود به دانشگاه، کتاب های درسی می باشند. در این مطلب تصمیم داریم به معرفی عناوین کتاب های درسی رشته های مختلف و پس از آن به نحوه خرید کتاب درسی نظام قدیم بپردازیم.

کتاب های درسی یکی از مهم ترین منابع یادگیری داوطلبان کنکور به شمار می آید که به دلیل بیان ساده مفاهیم، یادگیری را برای دانش آموزان، سهولت بخشیده است. متاسفانه برخی از مدارش به خصوص کلاس های کنکور، به جای آموزش دقیق و مفهومی مطالب، به آموزش روش های تست زنی و حفظ نمودن مطالب پرداخته اند.

به همین خاطر طراحان سوال کنکور، گزینه ها را به گونه ای طراحی می کنند که فقط کسانی که مفهوم و مفاهیم مطالب را به خوبی آموزش دیده اند بتوانند سوالات را به درستی پاسخ دهند.

برخی هم تور می کنند که صرفا با خواندن منابع کمک درسی می توانند غول کنکور را شکست دهند و دیگر نیازی به مطالعه کتاب های درسی نیست.

لازم است بدانید که کتاب های کنکور مفاهیم کتاب های درسی را به صورت ساده تری بیان می کنند. اما این مسئله نباید باعث شود تا داوطلبان از خواندن کتاب های درسی خود غافل شوند!

مطالعه صحیح و مفهومی کتاب های درسی به همراه بررسی کتاب های کمک درسی می تواند به دانش آموز کمک کند تا مفاهیم را به خوبی درک کرده و تست های کنکور را با سرعت و دقت بیش تری پاسخ دهد.

چرا باید از کتاب های درسی نظام قدیم استفاده کنیم؟

همان طور که می دانید، با تغییراتی که در نظام آموزشی در سال های اخیر به وجود آمده است، کتاب های درسی نیز دستخوش تغییراتی شده اند. منابعی که از سوی سازمان سنجش برای کنکور معرفی شده اند، همگی جزو کتاب های درسی چهار سال آخر دبیرستان می باشند که تغییراتی نیز داشته اند.

البته این تغییرات در مواردی به صورت جزیی بوده و اصل محتوای کتاب های درسی را شامل نمی شود. به همین خاطر داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور نظام جدید را دارند، می توانند با تسلط به مفاهیم کتاب های سال های دوم و سوم دبیرستان، به راحتی بر روی مفاهیم کتاب های سال های دهم و یازدهم نیز مسلط شوند.

از چه طرقی می توانیم خرید کتاب های درسی نظام قدیم را انجام دهیم؟

لازم است بدانید که روش های مختلفی برای خرید کتاب های درسی وجود دارد. از این رو ما مهم ترین و شناخته شده ترین راه ها را برای شما شرح خواهیم داد.

خرید کتاب درسی نظام قدیم

شیوه های خرید خرید کتاب درسی نظام قدیم

خرید کتاب های درسی به صورت حضوری

یکی از روش های شناخته شده و سنتی، مراجعه حضوری به فروشگاه برای خرید کتاب های درسی می باشد. این روش از گذشته تا به امروز رایج بوده است و هنوز هم هستند کسانی که برای خرید کتاب های درسی، این روش را انتخاب می کنند.

اما لازم است بدانید که با مشغله های روزمره ای که هر یک از ما امروزه درگیر آن ها هستیم، صرف وقت و هزینه جهت رفت و آمد به فروشگاه برای خرید کتاب های درسی، راهی مقرون به صرفه و اقتصادی نمی باشد.

هم چنین این امکان وجود دارد که پس از مراجعه به فروشگاه متوجه شویم که کتاب مورد نظر ما موجود نیست و مجدد باید به دنبال فروشگاهی برای خرید کتاب های درسی باشیم.

خرید کتاب های درسی به صورت تلفنی

یکی از روش های نوین و امروزی، خرید کتاب های درسی به صورت تلفنی می باشد. شما می توانید با استفاده از این روش، هزینه کتاب های خریداری شده را درب منزل و پس از تحویل کتاب های درسی پرداخت نمایید. به شما پیشنهاد می دهیم که یک بار از خدمات خرید تلفنی سیب ترش استفاده کنید تا لذت خرید واقعی را تجربه نمایید.

خرید کتاب های درسی به صورت اینترنتی

از دیگر روش های امروزی برای خرید کتاب های درسی، خرید اینترنتی آن ها می باشد. این از دیگر شیوه های خرید است که سیب ترش برای شما مهیا نموده است. شما می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و پس از بررسی موجودی، محصولات و کتاب های درسی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

چه کتاب هایی را باید خریداری کنیم؟

دروس تخصصی هر رشته ای با رشته دیگر متفاوت می باشد. به طور مثال دروس تخصصی رشته ریاضی شامل درس های محاسباتی است. در صورتی که دروس تخصصی رشته علوم تجربی، بیش تر درس هایی ماند زیست شناسی، زمین شناسی و … را در بر می گیرد.

از این رو باید بر اساس دروس تخصصی که در رشته تحصیلی خود در دو سال دبیرستان و یا هنرستان به یادگیری آن ها پرداخته اید، خرید کتاب های درسی را انجام دهید.

برخی از دروس مانند ادبیات، تاریخ و… در تمامی رشته های تحصیلی به غیر از رشته علوم انسانی یکسان می باشد. خرید دروس عمومی کار دشواری نیست و شما می توانید از مشاورین سیب ترش در این زمینه کمک بگیرید.

خرید کتاب درسی نظام قدیم

ضرورت خرید کتاب درسی نظام قدیم

 

مقالات مرتبط

خرید کتاب درسی آزاد

خرید کتاب درسی نظام جدید

خرید کتاب درسی در تهران

خرید کتاب درسی متوسطه اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *