بانک کتاب, خرید کتاب درسی

خرید کتاب درسی با قیمت مناسب

خرید کتاب درسی با قیمت مناسب

خرید کتاب درسی با قیمت مناسب

خرید کتاب های درسی توسط دانش آموزان و معلمان، با شروع سال تحصیلی انجام می پذیرد. اما خرید کتاب درسی با قیمت مناسب، جزو مواردی است که بیش تر دانش آموزان و همین طور معلمان به دنبال آن هستند.

در این مطلب تصمیم داریم فروشگاهی را به منظور خرید کتاب های درسی با قیمتی مقرون به صرفه به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید کتاب درسی با قیمت مناسب

نحوه خرید کتاب درسی با قیمت مناسب

کتاب های درسی خود را از سامانه خریداری کنید.

یکی از روش های مقرون به صرفه برای خرید کتاب های درسی در هر پایه تحصیلی، سامانه معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش می باشد.

این سامانه هر سال و با شروع هر سال تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان، مدارس و معلمان معرفی می شود تا هر فرد بتواند به صورت گروهی و یا انفرادی خرید کتاب های درسی را به صورت تک جلدی و یا سری انجام دهد.

این سامانه بر اساس قیمت پشت جلد هر کتاب درسی، کتاب های درسی را به فروش می رساند. لازم است بدانید که برای خرید کتاب های درسی پایین تر از قیمت پشت جلد، باید به سراغ کتاب فروشی و یا فروشگاه هایی بروید که کتاب های درسی را به صورت دست دوم عرضه می کنند.

این سامانه برای دانش آموزان، معلمان و مدارس، در دسترس می باشد. چرا که هر شخص نام کاربری و رمز عبوری اختصاصی دارد تا بتواند پس از ثبت نام در این سامانه خرید کتاب های درسی را با مقرون به صرفه ترین قیمت انجام دهد.

خرید کتاب های درسی با قیمت پشت جلد از فروشگاه

برخی از فروشگاه ها زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت دارند و هر سال با شروع سال تحصیلی سهمیه ای از کتاب های درسی هر پایه تحصیلی دریافت می کنند. توجه داشته باشید که شیوه خرید از این فروشگاه ها، به صورت حضوری بوده و شما باید پیش از این که به این فروشگاه ها مراجعه کنید، حتما ثبت نام لازم را به عمل آورید.

چرا که بر اساس لیست و تعداد نفراتی که به کتاب های درسی نیاز دارند، این دسته از فروشگاه ها، اقدام به درخواست کتاب های درسی از وزارت آموزش و پرورش می کنند.

از آن جایی که این فروشگاه ها به صورت سهمیه ای کتاب های درسی را به فروش می رسانند، کافی است که شما صرفا مبالغ درج شده بر روی پشت جلد کتاب را به فروشنده پرداخت کنید.

خرید کتاب های درسی از این نوع فروشگاه ها، نیز می تواند هزینه ای مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی برای دانش آموزان، معلمان و مدارس داشته باشد.

خرید کتاب های درسی از سایت

برخی از فروشگاه ها، علاوه بر این که امکان خرید حضوری را برای دانش آموزان، معلمان و والدین فراهم کرده اند، این امکان را نیز میسر کرده اند تا در صورت نداشتن زمان و وقت کافی جهت مراجعه به فروشگاه، بتوانند خرید کتاب های درسی را از طریق سایت و بستر فضای مجازی انجام دهند.

توجه داشته باشید که این دسته از فروشگاه ها، برای خرید کتاب های درسی، هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارند. بلکه هر ساعت از شبانه روز که شما زمان کافی برای مراجعه به سایت و خرید کتاب های درسی داشته باشید، می توانید اقدام نمایید.

این نوع از فروشگاه های کتاب های درسی، علاوه بر داشتن سهمیه از سوی وزارت آموزش و پرورش، نحوه خرید کتاب های درسی را برای هر مقطع تحصیلی سهولت بخشیده اند. چرا که شما می توانید تنها با مراجعه به سایت، خرید کتاب های درسی را با قیمت درج شده در پشت جلد هر کتاب درسی، خریداری کنید.

خرید کتاب درسی با قیمت مناسب

راهنمای خرید کتاب درسی با قیمت مناسب

معرفی بانک کتاب سیب ترش

یکی از فروشگاه های کتاب های درسی و کمک درسی شناخته شده در شهر تهران، بانک کتاب سیب ترش می باشد. این فروشگاه علاوه بر این که امکان خرید حضوری را برای محصلین و افرادی که نیاز به کتاب های درسی دارند میسر کرده است، شرایطی را فراهم کرده است تا این دسته از افراد بتوانند به راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی، خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود را از طریق سایت انجام دهند.

در صورتی که می خواهید خرید کتاب های درسی خود را به صورت حضوری انجام دهید، می توانید به بانک کتاب سیب ترش واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، کوچه نوروز، پلاک 5، واحد 2 مراجعه نمایید.

هم چنین در صورتی که سوالی در مورد دروس مورد نیاز هر پایه تحصیلی دارید، می توانید با شماره 0216640003 تماس حاصل نمایید.

توجه داشته باشید که این فروشگاه کتاب های درسی را با قیمت درج شده در پشت جلد هر کتاب به فروش می رساند و برای دانش آموزان، معلمان و مدارسی که در تهران هستند، ارسال رایگان دارند.

برای کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی بیش تر با این فروشگاه و کتاب های درسی که به آن نیاز دارید، می توانید از مشاورین سیب ترش کمک بگیرید.

 

مطالب مرتبط

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید آزاد کتاب درسی/ خرید کتاب درسی آزاد

خرید کتاب درسی دست دوم

خرید کتاب درسی مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *