نمایش 1–12 از 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

راهنمای طراحی و اجرای دیوارهای بنایی محوطه مقررات ملی ساختمان

۶۰,۰۰۰ تومان
کتاب راهنمای طراحی و اجرای دیوارهای بنایی محوطه مقررات ملی ساختمان در بازار نشر ایران توزیع شده است. این محصول در 1402 توسط انتشارات مقررات ملی و ساختمان به چاپ رسیده است. محصول در قطع وزیری در سایت سیب ترش قرار گرفته است.

طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان‌ها مقررات ملی ساختمان

۲۶۰,۰۰۰ تومان
طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان‌ها مقررات ملی ساختمان مقررات ملی ساختمان در تمامی کشورها قواعد هستند که به نحوی اجرای آنها توسط شهروندان الزام قانونی ...

کتاب مبحث نوزدهم صرفه جویی در مصرف انرژی

۱۲۰,۰۰۰ تومان
کتاب مبحث نوزدهم صرفه جویی در مصرف انرژی برای این منظور، روش‌های طرح ، محاسبه و اصول کلی اجرای عایق کاری حرارتی پوسته خارجی. سیستم‌های تاسیسات گرمایی

مبحث اول تعاریف مقررات ملی ساختمان

۸۰,۰۰۰ تومان
مبحث اول تعاریف مقررات ملی ساختمان؛ مجموعه ای از حداقل های مورد نیاز و بایدها و نبایدهای ساخت و ساز است که با توجه به شرایط فنی و اجرائی و توان مهندسی کشور و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای روز ملی و بین المللی و برای آحاد جامعه کشور تهیه و تدوین شده است.

مبحث بیست و دوم مراقبت و نگهداری از ساختمان ها مقررات ملی ساختمان

۸۵,۰۰۰ تومان
مجموعه پیش روی شما مبحث بیست و دوم مراقبت و نگهداری از ساختمان ها مقررات ملی ساختمان است و هدف از ارائه آن حداقل ضوابط و مقررات است.

مبحث پانزدهم آسانسور و پلکان برقی مقررات ملی ساختمان

۸۵,۰۰۰ تومان
کتاب مبحث پانزدهم آسانسور و پلکان برقی مقررات ملی ساختمان شامل الزامات معماری، سازه، مکانیک و برق آسانسور، پله برقی و پیاده رو متحرک است.

مبحث پنجم مصالح و فرآورده های ساختمانی مقررات ملی ساختمان

۱۵۰,۰۰۰ تومان
هدف از تدوین کتاب مبحث پنجم مصالح و فرآورده های ساختمانی مقررات ملی ساختمان توسط انتشارات مقررات ملی ساختمان، ارائه مشخصات فنی مواد، مصالح و فرآورده های ساختمانی به منظور حفظ ایمنی، بهداشت، محیط زیست، دوام مناسب و صرفه اقتصادی در ساختمان است.

مبحث چهارم الزامات عمومی ساختمان مقررات ملی ساختمان

۵۰,۰۰۰ تومان
مبحث چهارم الزامات عمومی ساختمان مقررات ملی ساختمان کتاب مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان ایران در شرایط خاصی تدوین می شود؛ در سال‌های اخیر بخش ساختمان در...

مبحث دهم ساختمان‌های فولادی مقررات‌ ملی‌ ساختمان

۲۱۵,۰۰۰ تومان
مبحث دهم ساختمان‌های فولادی مقررات‌ ملی‌ ساختمان در کتاب مبحث دهم مقررات ملی ساختمان مربوط به طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی است و هدف آن ارائه حداقل ضوابط

مبحث دوازدهم ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا مقررات ملی ساختمان

۸۵,۰۰۰ تومان
در چند دهه اخیر در اکثر کشورهای صنعتی و توسعه یافته و یا در حال توسعه ضوابط و مقرراتی کارساز برای افت مخاطرات ناشی از اجرای عملیات ساختمانی نگارش شده است. در کشور ما هم سال 1372 ویرایش اول و در سال های 1380 و 1385 ویرایش های دوم و سوم مبحث دوازدهم ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا مقررات ملی ساختمان گردآوری شده است.

مبحث سوم حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق مقررات ملی ساختمان

۱۰۰,۰۰۰ تومان
کتاب مبحث سوم حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق مقررات ملی ساختمان در 214 صفحه در قطع وزیری با جلد شومیز مقوایی و در نشر مقررات ملی ساختمان به چاپ رسیده است.

مبحث ششم بارهای ورود بر ساختمان مقررات ملی ساختمان

۷۵,۰۰۰ تومان
مبحث ششم بارهای وارد بر ساختمان مقررات ملی ساختمان، ششمین مبحث از مباحث بیست و دوگانه انتشارات مقررات ملی ساختمان است که از منابع مهم برای آزمون نظام مهندسی به شمار می رود.